donderdag 28 juni 2012

Nieuw werk

Deze week eindigt het seizoen. Zowel modeltekenen als de Zolderlingen gaan op vakantie.
Modeltekenen heb ik het gehele afgelopen seizoen op de ipad gedaan. Ik ben, vind ik zelf, behoorlijk vaardig geworden mbt tot tekenen op de ipad. Ik vind het ook steeds leuker. 
In november gaan we met de Zolderlingen exposeren in Gilze en dan wil ik me richten op de ipad-werken, dus naast modeltekeningen ook de digitale dagelijkse tekeningen. Maar hoe ik die dan ga presenteren? Daar denk ik nog over na.

Hier een paar resultaten van modeltekenen van dit jaar:





Ondertussen gaat het werken op rijstpapier ook gewoon verder. De stapel te plakken werk wordt langzamerhand alweer zo groot dat ik moet gaan plakken, maar dat stel nog even uit, want ik wil de tafel nog even vrijhouden om te schilderen. Het grotere dikkere papier hoef ik niet te plakken. 

Hier 2 voorbeelden van nieuw werk op het grotere en dikkere rijstpapier:




Geen opmerkingen: