zondag 8 januari 2012

Antikraak atelier

In december vorig jaar heeft Inge me uitgenodigd om in haar anti-kraak atelier te komen schilderen. Een 800 vierkante meter groot pand in het centrum van Tilburg, een voormalige supermarkt met 8 etalages. Helaas heeft Inge het pand reeds moeten verlaten, maar gelukkig heeft zij een nieuwe plek gevonden.

Zondag as (15-1-2012) gaat mijn verhaaltje bij Vision and Verb over anti-kraak en mijn schilderervaring bij Inge.

Ik dank Inge en haar maatje dat ik daar mocht komen schilderen. Ik vond het heeeeeerlijk !!!! Ondanks het feit dat ik de dag erna ongelooflijke spierpijn heb gehad van het werken op de grond.

Alhier wat foto's van deze belevenis:















2 opmerkingen:

Ginnie Hart zei

OMG, Petra. I LOVE seeing you at work on your paintings. This post is F A B U L O U S.

www.brentwoodcameraclub,org zei

I agree with Ginnie, and will add how much I LOVE your painting.