dinsdag 13 maart 2018

nieuws

Logo gemaakt:

Voor cultureel centrum de Serenade in Liempde heb ik een logo gemaakt. 
Vrijdag 2 maart jl. was de officiële presentatie van het nieuwe logo. Ik mocht het samen met de wethouder onthullen:


Zo ziet het logo eruit:


Voor een achttal speciale, in het cultuurcentrum voorkomende, evenementen is het logo verder uitgewerkt:
achtereenvoilgens: dans, feest, film, bridge, lezing, muziek, toneel, en zang 



ArtiBrak:

Ik ben lid van de Voorburgse kunstenaarsvereniging ArtiBrak. Aldaar heb ik meegewerkt aan de nieuwe website: www.artibrak.nl en ik ga er exposeren van 25 april t/m 20 mei 2018. De opening is op 28 april om 15.00u. Schrijf maar vast in je agenda, gedetailleerde gegevens komen nog. 

POBSB.nl

Mijn website: www.pobsb.nl is ook geactualiseerd, er zijn 7 nieuwe galerieën toegevoegd, 
Klik hier, het zijn de bovenste 7, om ze te zien.

One week 100 people

De eerste week van maart was op internet de challenge #oneweek100people, een uitdaging om in 5 werkdagen 100 tekeningen van mensen te maken. Voor de tweede keer heb ik daar aan meegedaan. Eigenlijk gaat deze uitdaging over het live mensen schetsen, met andere woorden: de boer op, naar het winkelcentrum, de kroeg of de bieb om mensen te schetsen. Daar ben ik helaas niet aan toegekomen. Mijn mensen zijn dus van de wekelijkse schilderclub, live van tv of van foto's, een impressie:








Het is een interessant en leerzaam experiment, wel even volhouden, maar je ziet jezelf vooruitgaan. Ik heb gezien dat ik dit jaar alweer betere tekeningen heb gemaakt dan vorig jaar. Die laatste van noord-Korea was even een eindsprint om het toch maar vol te houden tot de 100 ;-)

Geen opmerkingen: