dinsdag 27 februari 2018

Nieuws

Expositie op komst

25 april t/m 20 mei exposeer ik bij ArtiBrak in Voorburg. De opening is op 28 april om 15.00 uur. Bij deze nodig ik je alvast uit.
Ik ben al druk bezig met de voorbereidingen. Uitzoeken en keuzes maken. Ik denk dat deze meegaat:


maar ik weet het nog niet zeker.

Hermanito

Het kledingmerk waar ik een logo voor maakte, is op de markt:


Je kunt het volgen op Instagram: https://www.instagram.com/hermanito.official/

Urban Sketching

De laatste urban sketchcrawl waar ik aan meedeed, was bij Urban Farming in Den Haag. Een interessante locatie.



Omdat ik daar op de iPad heb getekend kan ik hier nu laten zien hoe de tekening tot stand is gekomen:



(klik hier door naar de website als het filmpje het in de mail niet doen)



Geen opmerkingen: