dinsdag 16 januari 2018

What's going on ?

Met betrekking tot het geillustreerde boek:


Afgelopen zaterdag was de boekpresentatie van het boekje dat ik heb mogen illustreren: Oud worden is niet voor watjes, bij een boekwinkel in Uden. Het boek ligt nu in de winkels en is ook te bestellen bij de diverse boekwinkels op internet. Hierboven zie je één van de illustraties uit het boek. De boekpresentatie was goed bezocht, 90+ mensen waren aanwezig. De schrijver, Tinie Kardol, sprak de mensen toe en las een paar verhaaltjes voor.

Met betrekking tot urban sketching:

Ik heb geïnvesteerd in de nieuwste ipad pro en de eerste schetsen met de app procreate zijn gemaakt. Kijk daar zit ik dan :


bij Museum Beelden aan Zee in Scheveningen. Een evenement georganiseerd door de Urban Sketchers Den Haag. Aldaar was een tentoonstelling van de antilliaanse kunstenaar Tirzo Martha en zijn werk heb ik geprobeerd na te tekenen met mijn ipad:

 

 


Met betrekking tot fotografie:

Vorige week heb ik met de fotoclub een trip naar Zaltbommel gemaakt, om aldaar het hoge water van de Waal te fotograferen:


Ondertussen zijn de voorbereidingen voor de tentoonstelling van fotogroep TEMA in volle gang. Ik zal daar panoramafoto's van musea tonen. Kom kijken:



Met betrekking tot dagelijkse tekeningetjes:

Dat gaat gewoon ook door: 





Geen opmerkingen: