dinsdag 30 januari 2018

Panorama's van panorama's / tentoonstelling van foto's van tentoonstellingen

Afgelopen weekend exposeerde ik met fotogroep TEMA. TEMA is een kleine, zogenaamde, huiskamergroep. We bestaan uit 6 leden, dus voor iedereen genoeg ruimte om zijn/haar fotografie te tonen. Helaas waren we dit keer met 5 mensen omdat één van onze leden door ziekte was verhinderd.

Mijn deel van de expositie betrof panoramafoto's, en van mijn deel van de expositie heb ik van het weekend weer panoramafoto's gemaakt:




De panoramafoto's die ik op de expo toonde, waren panoramafoto's van voornamelijk musea, aangevuld met een panoramafoto van een kerk in Athene en een panoramafoto van vorige TEMA expositie. Deze:

Kerk in Athene:

Noord-Brabants museum in Den Bosch:

Cobra Museum in Amstelveen:


Musée des Augustins in Toulouse:


Museum de Pont in Tilburg:


Museum MORE in Gorsel:



 Museum Voorlinden in Wassenaar:

en tot slot om het Droste-effect nog 1 niveau te verdiepen:
Onze vorige expo in Moergestel:



Geen opmerkingen: