dinsdag 26 januari 2016

Sketch Crawl Markthal Rotterdam

Afgelopen zaterdag, 23 januari heb ik voor het eerst meegedaan aan een urban sketch crawl. Deze sketch crawl vond plaats in de Markthal in Rotterdam, een prachtige locatie.


Om 1 uur kwamen we bij elkaar en daarna waaierde iedereen uit naar zijn of haar favoriete tekenplekje. Vervolgens hebben we tot 4 uur getekend, waarna we weer bij elkaar kwamen en onder het genot van een drankje onze tekeningen en ervaringen hebben gedeeld.

Zelf heb ik alleen met met vulpen in mijn kleine schetsboekje getekend. Ik gunde mijzelf de tijd van het inkleuren niet. Eenmaal thuis heb ik de schetsjes wel ingekleurd.

Zoals de bovenstaande tekening:

Ik vond het heel leuk en ga het zeker vaker doen. Hier nog wat werk van die middag:

uitzicht vanaf het terrasje:

de worstenwinkel:


de bloemenwinkel:

terrasje:


de toiletten / het trappenhuis: