zondag 3 januari 2016

2016 - Beste Wensen


Ik wens iedereen veel gezondheid, vrede en liefde in 2016.

De eerder aangekondigde fototentoonstelling van Fotogroep TEMA in januari 2016 is verplaatst naar het najaar in verband met het overlijden van Henk van Looy, medeoprichter en deelnemer van onze fotogroep. Ik zal zijn aanwezigheid en inbreng bij onze fotogroep zeer missen.

In 2016 wil ik mij gaan richten op urban sketching. Schetsen op straat. Ik had het al eerder aangekondigd, maar tot op heden is er niets van gekomen. De materialen zijn aangeschaft, nu nog de straat op. Mijn goede voornemen is om het nu toch echt te gaan doen! Ik hou U op de hoogte.


Mijn dagelijkse tekeningetjes op Instagram hebben geleid tot een nieuwe opdracht voor het tekenen van 2 mopshondjes, maar daarover meer als ik ook wat te tonen heb.

Geen opmerkingen: