donderdag 18 april 2013

Daily Art Dose


Ik start morgen met "Daily Art Dose" !

4 april jl. heb ik het project 1 jaar DDD's (dagelijkse digitale tekening) beëindigd. Vervolgens heb ik vrij genomen van het dagelijks plaatsen van een digitale tekening en tsja 
nu kriebelt het (alweer). 
Daily practice, ofwel iets dagelijks doen / dagelijks oefenen heeft iets prettigs, zoals dagelijks de hond uitlaten een routine is die, eenmaal gewend, prettig is. 
Dagelijks een foto plaatsen is een routine die ik al sinds juni 2007 doe, eerst hier en sinds januari 2010 hier.
Nu heb ik besloten verder te gaan met het dagelijks plaatsen van iets van POBSB-art. 
Dit keer wil ik het ruimer formuleren, niet alleen digitale tekeningen, maar alle mogelijke technieken kunnen aan de orde komen, Alles wat me nu interesseert en wat voor mijn werk nu relevant is. Dat kan bv een detail zijn van de rol met modeltekeningen, die ik afgelopen dinsdag maakte van het 5 maanden zwangere model:


of een kijkje in mijn oh zo opgeruimde atelier:


Af of nog in behandeling, dat kan ook. Maar altijd in de vorm van één foto met een kleine toelichting. 
Ik maak hier geen nieuw blog voor, maar vervolg dit op het internetadres van het DDD-blog, dat ik hiervoor een beetje van uiterlijk heb veranderd. Het heet nu Daily art Dose, ipv. Daily Digital drawing en voortaan zal ik labels aan iedere post toevoegen, waar je dan weer op kunt zoeken binnen de blog.
Op het blog kun je (nog steeds) een e-mailabonnement nemen, dan krijg je dagelijks je eigen dosis POBSB-art in de mail. 

Geen opmerkingen: