dinsdag 28 augustus 2018

Daily prachtice 7 - Schetsboekaantekeningen

De dagelijkse tekeningen zijn niet altijd meer dagelijks, ik ben een beetje minder streng voor mezelf. Ik moet er immers wel lol in blijven houden. De laatste tijd laat ik me inspireren door nieuws, of gewoon door aardige foto's in de krant. Ik heb ze op datumvolgorde gezet. Oninteressante (lees: superlelijke of eigenlijk meer: niet zo flatteuze) heb ik er tussenuit gehaald.

Dit was een reclamefoto, voor kaartjes voor het concertgebouw:


De volgende spreken voor zich:




Dit was ook zomaar een leuke krantenfoto:


De laatste 3 hebben betrekking op de menwedstrijden die afgelopen weekend hier in de buurt waren. Samen met de buurvrouw ben ik gaan kijken en heb ik wat foto's gemaakt. De foto's vond ik aardig om na te tekenen. Ik probeer steeds een andere aanpak:




Welke van die laatste drie heeft jouw voorkeur?

2 opmerkingen:

Unknown zei

De laatste. Duidelijk.
Goed dat je door blijft gaan met je dagelijkse tekeningen. Dat ze niet echt dagelijks zijn lijkt me geen drama. Succes!

Unknown zei

De laatste vind ik het best.