dinsdag 31 januari 2017

Daily Practice - het nieuws als onderwerp

Inmiddels ben ik aan mijn vierde schetsboekje-voor-dagelijkse-tekeningen begonnen. Genoeg van mijn eigen portret en mijn eigen handen, heb ik besloten dit schetsboekje het onderwerp 'Nieuws' te geven. Iedere dag iets dat ik oppik uit het nieuws. In de krant; op internet; binnenland; buitenland; belangrijk of minder belangrijk. Het moet voor mij ook een interessant plaatje zijn.

Dit zijn de schetsjes tot nu toe (ook de minder geslaagde, wat ook nu teken ik meteen met pen in mijn schetsboekje en ik doe het 1x en begin niet opnieuw als het mislukt en doorgaans zijn het hele snelle schetsjes, want veel geduld heb ik nog steeds niet):

 












Helaas heb ik weer een te goedkoop schetsboekje gekocht; het papier kan de natte aquarelverf niet goed aan. Het papier gaat snel kapot en de kleuren worden er ook niet mooi op. Dus niet veel kleur in dit boekje. Volgende keer toch naar een echt aquarelschetsboekje kopen.


Geen opmerkingen: