vrijdag 14 augustus 2015

art challenge kunsthal


Misschien moet je even dubbelklikken op de foto om een beter beeld te krijgen. 

Ik heb vorige maand meegedaan met een art challenge uitgeschreven door de Kunsthal. Opdracht was een 'kleurplaat' te maken, die afgedrukt kan worden op een zeil van 5 x 25 meter en die dan door publiek kan worden ingekleurd. Het leek mij supergaaf om mijn werk zo groot afgedrukt te zien. 

Helaas heb ik niet gewonnen, maar desondanks vond ik het leuk om mee te doen, ben ik best tevreden met mijn resultaat en was het ook heel leerzaam, want ik had nogal wat technische problemen op te lossen om het zo groot printbaar te krijgen. (met dank aan Monique de Z. die mij bijstond met haar kennis over illustrator)

Daarom vind ik het leuk om mijn werk toch hier in mijn blog te delen.

Hier: http://www.kunsthal.nl/31-411-Keith-Haring-Art-Challenge.html kun je uitgebreid lezen wat de challenge inhield en wie er gewonnen hebben.

Geen opmerkingen: